Veelgestelde vragen over MijnParkinsonNet

Wat is MijnParkinsonNet?

MijnParkinsonNet vervangt het oude ParkinsonNet Profiel dat u bereikte via login.parkinsonnet.nl. Op MijnParkinsonNet ziet u al uw gegevens in en wijzigt u deze wanneer dat nodig is. Lees hier meer over waarom ParkinsonNet overstapt op dit systeem.

Wat staat er op MijnParkinsonNet?

Op MijnParkinsonNet staan al uw persoonlijke gegevens zoals deze bij ParkinsonNet bekend zijn, uw behandellocaties die te zien zijn op de zorgzoeker en al uw gevolgde en geplande ParkinsonNet scholingen.

Is MijnParkinsonNet het nieuwe ParkinsonConnect?

MijnParkinsonNet is geen vervanging van ParkinsonConnect. ParkinsonConnect blijft los bestaan, naast MijnParkinsonNet.

Hoe log ik in op MijnParkinsonNet?

Inloggen op MijnParkinsonNet gaat middels een verificatiecode. We hebben het inlogproces hier voor u uitgeschreven.

In de mail die ik van ParkinsonNet kreeg staat dat ik moet inloggen met emailadres@emailadres.nl12345, wat betekenen de cijfers achter mijn e-mailadres?

Door een fout in de e-mailuitnodiging zijn achter alle e-mailadressen cijfers geplakt. Negeer deze cijfers bij het inloggen en log in met uw e-mailadres. In bovenstaand voorbeeld is dat emailadres@emailadres.nl.

Heb ik voor MijnParkinsonNet een wachtwoord nodig?

Wanneer u voor de eerste keer inlogt op MijnParkinsonNet wordt u gevraagd een wachtwoord aan te maken. Dit wachtwoord heeft u vervolgens niet meer nodig. U logt vanaf dat moment in met de eenmalige verificatiecode die u, telkens wanneer u inlogt, ontvangt op uw bij ParkinsonNet bekende e-mailadres.

Wat is een verificatiecode?

Een verificatiecode is een meercijferige code die u per e-mail ontvangt. U ontvangt telkens wanneer u inlogt op MijnParkinsonNet een nieuwe verificatiecode. Simpel en veilig.

Ik heb mijn gegevens op de Parkinson Zorgzoeker aangepast maar ik zie deze nog niet op de Parkinson Zorgzoeker.

De Parkinson Zorgzoeker blijft tot uiterlijk 28 februari 2019 gekoppeld aan het oude systeem. Hierdoor zijn wijzigingen in uw MijnParkinsonNet profiel niet gelijk zichtbaar op de Parkinson Zorgzoeker.

Nog niet al mijn gegevens staan in MijnParkinsonNet, wat nu?

Het kan zijn dat niet al uw gegevens gelijk zichtbaar op MijnParkinsonNet wanneer u voor de eerste keer inlogt. ParkinsonNet zet alle gegevens in stappen over en voert uiterlijk 28 februari 2019 de laatste stap uit. Uiterlijk dan zijn al uw gegevens zichtbaar op MijnParkinsonNet.

Wat als ik na 30 dagen mijn MijnParkinsonNet account nog niet heb geactiveerd?

Alle aangesloten ParkinsonNet deelnemers krijgen op 18 februari 2019 een e-mail waarmee zij hun MijnParkinsonNet profiel activeren. Aangesloten ParkinsonNet deelnemers die 30 dagen na deze e-mail hun account nog niet geactiveerd hebben verzoekt ParkinsonNet contact op te nemen met de helpdesk.

Verandert er nog meer naast MijnParkinsonNet?

Door het nieuwe inlogsysteem verandert ook de manier waarop ParkinsonNet scholingen toont op de website. Scholingen krijgt een aparte pagina waar u makkelijk doorheen zoekt en simpel inschrijft. Bekijk hier de nieuwe scholingspagina.

Er staat een ander bankrekeningnummer op mijn factuur dan ik gewend ben van ParkinsonNet, klopt dat?

Bij de overgang naar MijnParkinsonNet hebben we ook een nieuwbankrekeningnummer in het leven geroepen. Dit nieuwe nummer staat op alle nieuwe facturen. Let op: facturen waar het oude bankrekeningnummer opstaat maakt u ook over op het oude bankrekeningnummer. Met andere woorden: houdt in alle gevallen het bankrekeningnummer aan dat op de factuur staat.

Zorgzoeker